پاسخ ها (1)
0
ReZero
نگران چیزی نباشید، خدمه پرواز باید به دلایل سرویس و ایمنی، مسافران را در حین وعده غذایی از خواب بیدار کنند:
سرویس: بنابراین هیچ کس غذا را از دست نمی دهد و درصورتی که بیدار نکنیم احتمال شکایت کردن نیز پیش می آی.، همچنین، وعده های غذایی بیش از 30 دقیقه بعد از گرم شدن قابل سرو نیست و مجدداً گرم نمی شوند.
ایمنی: کنترل سلامت مسافر ها. بسیاری از مشکل های مسافران در هنگام پرواز وقتی کشف می شوند که هنگام وعده غذایی بیدار نشده باشند. در برخی موارد با بیدار کردن مسافر ها جان مسافران نجات پیدا می کند.
این یک سیاست عمومی در اکثر شرکت های خدماتی است.
یک استثناء در مواردی است که مسافرانی که نمی خواهند مزاحم آن ها شوند (با استفاده از برچسب DND در برخی خطوط هوایی) درنتیجه خدمه با فرض بر این که آنها در خواب عمیق هستند و تمایل به خوردن ندارند این افراد را بیدار نمی کنند. معمولا مسافران بسیار کمی این کار را انجام می دهند، به خصوص در پروازهای طولانی مدت.
در هر حال در صورتی کهوعده غذایی را از دست دادید، از خدمه پرواز سوال کنید. معمولاً وعده های غذایی اضافی وجود دارد.
سرویس: بنابراین هیچ کس غذا را از دست نمی دهد و درصورتی که بیدار نکنیم احتمال شکایت کردن نیز پیش می آی.، همچنین، وعده های غذایی بیش از 30 دقیقه بعد از گرم شدن قابل سرو نیست و مجدداً گرم نمی شوند.
ایمنی: کنترل سلامت مسافر ها. بسیاری از مشکل های مسافران در هنگام پرواز وقتی کشف می شوند که هنگام وعده غذایی بیدار نشده باشند. در برخی موارد با بیدار کردن مسافر ها جان مسافران نجات پیدا می کند.
این یک سیاست عمومی در اکثر شرکت های خدماتی است.
یک استثناء در مواردی است که مسافرانی که نمی خواهند مزاحم آن ها شوند (با استفاده از برچسب DND در برخی خطوط هوایی) درنتیجه خدمه با فرض بر این که آنها در خواب عمیق هستند و تمایل به خوردن ندارند این افراد را بیدار نمی کنند. معمولا مسافران بسیار کمی این کار را انجام می دهند، به خصوص در پروازهای طولانی مدت.
در هر حال در صورتی کهوعده غذایی را از دست دادید، از خدمه پرواز سوال کنید. معمولاً وعده های غذایی اضافی وجود دارد.
پاسخ به سوال