سوال خود را بپرسید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای متخصصان، نوآموزان و علاقه مندان به طراحی گرافیک کامپیوتری و غیرکامپیوتری

آمار بخش

2

تغیرات در یه لایه و انتقال ان در xd

با سلام . ببخشید میخواستم بدونم که چطوری میشه تو xd وقتی یه تغییر توی یه لایه میدیم این تغییر تو جا های دیگر اعمال بشه . اگر پاسخ بدید ممنون میشم
پاسخ به سوال
856بازدید

پاسخ ها (2)

3
برای اعمال تغییرات به صورت همزمان در Adobe Xd باید دو تا لایه خودتون رو با هم انتخاب کنید و پارامتری رو که می خواهید تغییر بدید. اینجوری روی هر دو اعمال میشه.
مثال :
یک مربع و یک دایره جدا گانه رسم کنید. در قسمت ابزارهای سمت چپ، ابزار Select رو انتخاب کنید (بالاترین ابزار که مثل یک فلش است). با استفاده از این ابزار هر دو مربع و دایره را انتخاب کنید. برای مثال برای تغییر دادن رنگ هر دو شکل به صورت همزمان، از قسمت سمت راست می توانید Fill که رنگ داخلی است را تغییر دهید که با اینکار، رنگ هر دو شکل عوض می شود. برای بقیه تغییرات هم به همین صورت باید پیش بروید.

البته می توانید بعد از اینکه هر دو شکل را انتخاب کردید راست کلیک کنید و گزینه Group را انتخاب کنید و اینجوری همه ی تغییرات همیشه بر روی این دو با هم اتفاق میفته. برای برگرداندن به حالت قبل هم می توانید گزینه Ungroup را انتخاب کنید.
1
کلا adobe xd به خاطر نوع کاری که باهاش انجام میشه داد آیتم ها آرت بورد ها ماهیت مجزایی دارن تا بتونین یک آیتم رو با ماهیت های مختلف بسازین
بهتر هست آیتم ها رو به صورت صحیح گروه بندی کنید و در آرت بورد مناسب قرار بدین تا تغییرات راحت تر انجام بشن
پاسخ به سوال
تعداد حروف 0