سوال خود را بپرسید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای متخصصان، نوآموزان و علاقه مندان به طراحی گرافیک کامپیوتری و غیرکامپیوتری

آمار بخش

1

استفاده است در پروزه های دیگر

با سلام خدمت شما عزیزان . میخواستم بدونم که است های یک پروژه xd را چگونه میتوان در پروژه دیگر استفاده کرد . چون اگر بخوایم دونه دونه است ها رو وارد کنیم کار طولانی هست . من فکر کرم که بشه کپی کرد و در پروژه بعدی استفاده کرد . اما اینطور نبود . لطفا اگر میشه راهنمایم کنید.
پاسخ به سوال
617بازدید

پاسخ ها (1)

2
اصولی ترین روش برای اینکار همانطور که خود Adobe گفته، استفاده از Creative Cloud هست ولی می تونید از راه حل زیر - که راه حل خوبی نیست ولی راهگشاست - استفاده کنید.

در پروژه جدید، قبل از اینکه کاری انجام دهید (هنگامی که هیچ چیزی در پروژه نیست و صفحه خالی است ) کل آرت برد پروژه اصلی رو کپی کنید و در فایل Xd جدید پیست کنید و اگر چیزی نمایش داده نشد با کلیک بر روی دکمه های + که در جلوی عناوین Colors , Character Styles و Components هست Asset ها نمایش داده می شود. حالا می توانید تمام آرت بوردی رو که پیست کرده بودید پاک کنید که در این صورت Asset ها باقی می مانند و می توانید با آنها در پروژه جدید کار کنید. برای مثال وقتی یک مستطیل دارید با کلیک کردن بر روی یکی از رنگ ها در بخش Colors رنگ مستطیل عوض می شود و یا با کلیک کردن بر روی یک Component کل آن کامپوننت به پروژه اضافه می شود.
پاسخ به سوال
تعداد حروف 0