سوال خود را بپرسید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای کاربران نرم افزارهای کامپیوتری وبرنامه های کاربردی، متخصصان و دانش جویان

آمار بخش

کاربران 37
سوال ها 58
پاسخ ها 82
نظر سنجی ها 0

برترین کاربر ها

بیشترین تگ ها

سوال 1 بار اصلاح شده است. مشاهده لیست تغییرات
1

فرمت mkv و mp4


ی برنامه که بتونم فرمت mkv رو به mp4 تبدیل کنم

و یک برنامه که بتونم باهاش زیرنویس چسبیده بسازم یعنی همون هاردساب


پاسخ به سوال
576بازدید

پاسخ ها (2)

0
الان فایل رو چی بزارم ؟بعد منظورتون از brows کردن چی هستش؟
دکمه Browse را بزنید و در مسیری دیگر یک فایل با همان نام ایجاد کنید تا وقتی فیلم اصلی و زیر نویس با هم هاردساب می شوند، در آن مسیر ذخیره شوند و روی فیلم اصلی تغییری ایجاد نشود.
0
با استفاده از برنامه VLC Player هم می توانید فرمت های مختلف را به همدیگر تبدیل کنید مثل تبدیل فرمت mkv به mp4 و هم می توانید هارد ساب کنید.

  • برای تبدیل از تب Media گزینه convert/save رو انتخاب کنید، فایل رو Add کنید و دکمه Convert/save رو بزنید و در صفحه بعد در قسمت Profile عبارت
    Video - H.264 + Mp3 (Mp4) را انتخاب کنید و در قسمت Destination مکان مورد نظر برای ذخیره فایل تبدیل شده را مشخص کنید و دکمه Start را بزنید.
  • برای هاردساب کردن از تب Media گزینه Stream را انتخاب کنید فایل رو Add کنید و گزینه Use a subtitle file رو تیک بزنید و فایل SRT خودرا انتخاب کنید و دکمه Stream را کلیک کنید. در مرحله بعد که برای تائید نمایش داده می شود دکمه Next را کلیک کنید از منوی نمایش داده شده File را مشخص کرده و بر روی Add کلیک کنید و با Brows کردن محل فایل جدید را مشخص کنید.دوباره روی دکمه Next کلیک کنید و باز هم مقدار Video - H.264 + Mp3 (Mp4) را انتخاب نمایید . Next را کلیک کنید و در نهایت دکمه Stream را کلیک کنید.
پاسخ به سوال
تعداد حروف 0