سوال خود را بپرسید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای علاقه مندان به فیلم وسریال های دنیا
2

نظر بدید لطفا...

به نظرتون فیلمای آمریکایی قشنگ ترن یا کره ای یا ترکی یا چینی؟

پاسخ به سوال
417بازدید

پاسخ ها (3)

1

به کشور نیست که بستگی به داستان و بازیگر ها و کارگردان و ... داره

همه کشور ها فیلم خوب و بد دارن

ولی فیلم های آمریکایی بودجه بیشتری دارن معمولا و بازیگر های شناخته شده

1

سلام.

به نظرم فیلم های امریکایی چون ساخت هالیوود هستن هم دارای بازیگر های بهتری هستن هم فیلم‌نامه های بهتری. که میشه این موضوع رو از ۱۰ تا فیلم اول. ۲۵۰ فیلم سایت imdb متوجه شد.و اینکه به علت بودجه زیاد و بازیگران معروف، فیلم های آمریکایی معمولا بیشتر دیده میشن .

فیلم های کره ای یه مقداری مبالغه میکنن در مورد شخصیت یا شخصیت های اصلی که البته این موضوع توی بعضی از فیلم ها واقعا کمکشون کرده مثل فیلم (old boy) و اینکه طرفدارهای خاص خودش رو داره.

فیلم های چینی هم به دنبال قهرمان سازی و استفاده از قهرمان های قدیمی تمدن خودشون هستن و این موضوع باعث میشه استفاده از جلوه های ویژه بصری بیشتر باشه. ولی فیلم های چینی از سبک خاصی پیروی میکنن که باز هم طرفدارهای خودش رو داره. نمیشه از جکی چان و بروس لی چشم پوشی کرد:)

فیلم ترکی هم زیاد ندیدم راستش.

 

امیدوارم مفید واقع بشه.

 

 

 

0

سلام به نظر من هم امریکا هم فیلمای بهتری داره و هم انیمیشن های بهتر چون بودجه بیشتری دارند و پیشرفته هم هستند و فیلم نامه های بهتر و بازیگران باتجربه البته کره هم فیلم های خوبی میسازه تخیلی هستند و زیبا و فیلم چینی زیاد ندیدم اما بعضی از تخیلی هاش خوبه فیلم ترکی هم اصلا ندیدم این رو هم در نظر داشته باشید که همه ی این فیلم ها چه امریکایی چه کره ای چینی و چه ترکی در رده خودشون خوب هستند و تمام عوامل برای این فیلم ها زحمت کشیدند

پاسخ به سوال
تعداد حروف 0