سوال خود را بپرسید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای علاقه مندان به فیلم وسریال های دنیا
2

معرفی فیلم هایی که حال آدم رو خوب میکنند

لطفا چند تا فیلم که حال خوب کن هستند رو معرفی کنید؟
دسته بندی خاصی نمیخواد داشته باشه.
پاسخ به سوال
412بازدید

پاسخ ها (2)

2
دست­ نیافتنی­ ها (Intouchables 2011) محصول فرانسه
خلاصه فیلم: فیلیپ (فرانسوا کلوزه) اشراف­زاده ­ای معلول است که به دنبال استخدام پرستاری است. دریس (عمر سای) جوان سیاهپوست و سابقه ­داری است که برخلاف میل خود برای پرستاری از فیلیپ انتخاب می­ شود. فیلم داستان شکل­ گیری و گسترش رفاقت این دو انسان متفاوت است.

زندگی زیباست (Life Is Beautiful 1997)- محصول ایتالیا
خلاصه فیلم: گوییدو (روبرتو بنینی) پیشخدمتی ایتالیایی یهودی است که به معلمی اشراف­ زاده به نام دورا (نیکولتا براسکی) علاقه­ مند می ­شود و سرانجام با رفتار سرخوشانه­ اش و شوخ­ طبعی دل دورا را به­ دست آورده و با او ازدواج می­ کند. سال ­ها بعد گوییدو، دورا و پسر کوچکشان جاشوا (جورجیو کانتارینی) به اردوگاه کار اجباری تبعید می­ شوند. تمام تلاش گوییدو این است که با روحیه سرخوشانه خود از پسرش محافظت کند و او را متقاعد کند که تمام این اتفاقات یک بازی است.


دوباره شروع کن (Begin Again 2013)
خلاصه فیلم: گرتا (کیرا نایتلی) ترانه ­سرایی است که همراه با دوست­ پسر-همکار خواننده­ اش دیو (آدام لوین)، به نیویورک آمده تا دیو با یک کمپانی بزرگ موسیقی همکاری کند. جذابیت­ های شهرت موجب می ­شود دیو خود را گم کند و گرتا تنها و پریشان به حال خود رها می­ شود. دن (مارک روفالو) استعدادیاب و تهیه­ کننده سابق موسیقی است که از لحاظ کاری و خانوادگی مشکلات بسیاری دارد. دن و گرتا در اوج شکستگی اتفاقی با هم روبرو می شوند و دن به استعداد خوانندگی گرتا پی می ­برد. همکاری این دو برای ضبط آلبوم، دنیای هر دو را تغییر می­ دهد.
1
jojo rabbit
shindler's list
requieme
.....................................................................
پاسخ به سوال
تعداد حروف 0