سوال خود را بپرسید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای علاقه مندان به فیلم وسریال های دنیا
1

فیلم و سریال شبیه برکینگ بد

سلام چنتا فیلم و سریال مثله سریاله برکینگ بد میتونید بگین؟

پاسخ به سوال
245بازدید

پاسخ ها (1)

1

نام بردن از سریال هایی که شبیه به این سریال باشه کار ساده ای نیست، چون باید نوع شباهت رو هم در نظر بگیریم. یه لیست کوتاه از این فیلم و سریال ها رو می تونی اینجا ببینی:

 

  • "Ozark" - یک سریال درام جنایی است که خانواده ای را دنبال می کند که برای یک کارتل مواد مخدر درگیر پولشویی می شوند. هر دو نمایش به بررسی عواقب تاریک درگیر شدن در دنیای جنایتکاران می پردازند.
  • "Narcos" - این سریال یک درام جنایی بیوگرافی است که ظهور و سقوط کارتل مواد مخدر Medellin در کلمبیا را بررسی می کند. مانند «برکینگ بد» به دنیای قاچاق مواد مخدر و تأثیراتی که بر دست اندرکاران می گذارد می پردازد.
  • "The Sopranos" - این سریال کلاسیک HBO زندگی یک رئیس اوباش نیوجرسی و خانواده اش را دنبال می کند. این موضوع به بررسی مضامین قدرت، وفاداری، و اثرات یک زندگی جنایتکارانه بر خانواده و فرد می‌پردازد.
  • "Peaky Blinders" - پس از جنگ جهانی اول، این درام جنایی بریتانیایی یک خانواده گانگستری در بیرمنگام انگلستان را دنبال می کند. این موضوع موضوعات وفاداری خانواده، جنگ قدرت، و اثرات خشونت و جنایت بر جامعه را بررسی می کند.
  • "Boardwalk Empire" - داستان این سریال در دوران ممنوعیت در آتلانتیک سیتی می گذرد، این سریال یک سیاستمدار فاسد و برخوردهای او با جنایات سازمان یافته را دنبال می کند. این موضوع به بررسی مضامین قدرت، فساد، و لایه های زیرین جامعه آمریکا در دوران تحولات اجتماعی بزرگ می پردازد.
  • "Sons of Anarchy" - این سریال یک باند موتور سواری در کالیفرنیا و درگیری آنها در دنیای جنایتکار را دنبال می کند. مانند «برکینگ بد»، مضامین وفاداری، قدرت و پیامدهای خشونت را بررسی می‌کند.
  • "The Wire" - این سریال تحسین شده HBO تجارت مواد مخدر در بالتیمور را از منظر مجریان قانون و کسانی که در تجارت مواد مخدر دخیل هستند بررسی می کند. این موضوع به موضوعات فساد، قدرت و تأثیرات نژادپرستی نهادی بر جامعه می پردازد.

همه این نمایش‌ها شباهت‌هایی با «برکینگ بد» دارند، زیرا پیامدهای درگیر شدن در دنیای جنایتکار، تأثیرات قدرت و فساد، و تأثیر خشونت بر فرد و جامعه را بررسی می‌کنند. همه آنها همچنین دارای شخصیت های پیچیده ای هستند که اغلب مجبور به گرفتن تصمیمات اخلاقی دشوار برای زنده ماندن در دنیای مربوطه خود می شوند.

پاسخ به سوال
تعداد حروف 0