پاسخ ها (1)
0
Farasat
2تا حالت داره
سرسیلندر تاب برداره یا واشر بسوزد
ببین داخل رادیاتور روغن نزده یا گژ روغن در بیار ببین رنگش شیری نشده باشه
چندین علت میتونه داشته باشه بالا رفتن دما
نبود آب کافی.خرابی درب رادیاتور.مشکل در واترپمپ.خرابی سیستم فن رادیاتور.ودر آخر ترموستات
بهتره هر 2 سال یکبار کل آب رادیاتور رو خالی کرده و با آب و نسبت به نوع خودرو یک یا 2 قوطی ضد یخ پر کرد
البته من بیشتر با محصولات ایران خودرو سروکار داشتم ولی فرق خاصی جز تو هواگیری در سیستم خنک کننده موتور بینمشون نیست
پاسخ به سوال