سوال خود را بپرسید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای بازی های کامپیوتری و کنسول های مختلف ، گیمر ها ، جوانان ، نوجوانان و علاقه مندان
1

سیاه شدن صفحه و اجرا نشدن بازی

سلام من کامپیوترم رمش ۴ و کارت گرافیکش nvidia GeForce GT 630
هر بازی که با کامپیوتر بخونه رو نصب میکنم ولی یا اصلن اجراش نمیکنه یا وسط بازی صفحه سیاه میشه مثلا بازی ASSASSIN'S CREED ROGUE رو نصب کردم و کاملن با سیستم فیکس بود اما اجراش نکرد قبلا بازی رو اجرا میکرد بدون هیچ مشکلی و کرک شم سالمه و پیش نیاز های بازی هم دانلود شده کسی میدونه مشکل از کجاست؟؟؟
(بدون هیچ خطایی یا بازی اجرا نمیشد یا وسط بازی صفحه سیاه میشد و هیچکاری نمیشد کرد)
پاسخ به سوال
609بازدید

پاسخ ها (1)

1
با توجه به اینکه قبلا اجرا می شد و الان برای هر بازی این اتفاق میفته، احتمالا مشکل از کارت گرافیکیتون هست. بهتر درایور رو آپدیت کنید به آخرین ورژن (البته در معدود مواردی، اپدیت های جدید کارت گرافیکی هم می تونند مشکل ساز بشند، اگه آپدیت شده، به حالت قبل برگردونید).
البته راه زیر را هم امتحان کنید:
روی فایل بازی right click کنید و Properties را انتخاب کنید و تب Compatibility را کلیک کنید. دکمه Run Compatibility troubleshooter رو کلیک کنید ممکنه یکسری مشکلات رو پیدا کنه. در همین صفحه می تونید کاری کنید که مثلا بازیتون در شرایط دیگه ای اجرا بشه مثلا جوری اجرا بشه که انگار در ویندوز 8 داره اجرا میشه ( این موارد رو امتحان کنید). بهتره گزینه Run this program as administrator را هم انتخاب کنید تا از این به بعد حتما در حالت Admin اجرا بشه و تمام دسترسی ها رو داشته باشه.
اگه تغییری در setting های بازی دادید (مثلا برای افزایش کیفیت و جلوگیری از لبه دار شدن اجسام Anti aliasing رو فعال کردید یا کارهایی شبیه به این) تنظیمات را به حالت اول برگردانید
پاسخ به سوال
تعداد حروف 0