تعریف نظرسنجی جدید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای طرفداران و علاقه مندان به انیمه و مانگای ژاپنی

آمار بخش

کاربران 416
سوال ها 1421
پاسخ ها 2005
نظر سنجی ها 1

برترین کاربر ها

zero9898
ReZero2568
ferysh2524

بیشترین تگ ها

1

معرفی انیمه کلاس ادمکشی

سلام خسته نباشید لطفا یه معرفی درباره انیمه کلاس ادمکشی بهم بدید از هر نظر.

پاسخ به سوال
419بازدید

پاسخ ها (1)

1

زمین پس از ظهور ناگهانی یک موجود شاخک دار بسیار قدرتمند و از بین بردن 70 درصد ماه، در معرض خطر قرار می گیرد و ماه را به شکل هلال در میآورد. این موجود ادعا می کند که ظرف یک سال، زمین را نابود خواهد کرد. با این حال، او فرصتی برای جلوگیری از این سرنوشت ارائه می دهد.

در کلاس 3-E، کلاس پایانی دبیرستان کونوگیگائوکا، این موجود به عنوان معلم شروع به کار می کند و در آنجا به دانش آموزانش درس های عادی و همچنین روش های ترور خودش را آموزش می دهد. دولت ژاپن به هر کسی که در بین دانش‌آموزان موفق به کشتن موجودی شود که «کورو-سنسی» نامیده‌اند، پاداش ۱۰ میلیارد ینی می‌دهد. با این حال، ثابت می کند که این یک کار بسیار دست نیافتنی است، زیرا او قدرت زیادی دارد، از جمله بازسازی سریع، شبیه سازی بصری، شکل شکست ناپذیر، و توانایی حرکت و پرواز در 20 ماخ. او همچنین بهترین معلم هم هست.

با گذشت زمان، اوضاع پیچیده تر می شود زیرا افراد دیگری به دنبال کشتن کوروسنسی می آیند، برخی به دنبال جایزه هستند، برخی دیگر به دلایل دیگر. دانش آموزان در نهایت اسرار مربوط به او، نابودی ماه، و روابط او با معلم قبلی خود را می آموزند، از جمله دلیل واقعی اینکه چرا باید قبل از پایان سال تحصیلی کشته شود.

این سریال توسط ناگیسا شیوتا، یکی از دانش‌آموزان کلاس روایت می‌شود که کار او در کشتن کوروسنسی آماده کردن فهرستی از تمام نقاط ضعف «کورو-سنسی» است. ناگیسا یکی از ضعیف‌ترین اعضای کلاس 3-E به نظر می‌رسد.

پاسخ به سوال
تعداد حروف 0