تعریف نظرسنجی جدید

توضیحات بخش

rss
سوال و جواب برای طرفداران و علاقه مندان به انیمه و مانگای ژاپنی

آمار بخش

کاربران 414
سوال ها 1418
پاسخ ها 1998
نظر سنجی ها 1

برترین کاربر ها

zero9888
ReZero2568
ferysh2524

بیشترین تگ ها

2

دلایل محبوبیت زیاد وان پیس چیست؟

به شخصه برام خیلی سوال شده که چرا وان پیس انقدر محبوبه؟؟؟ و همه میگن در بین انیمه‌های بیگ تری (وان پیس/ناروتو/بلیچ) از همه بهتره؟
من قسمت اول و یک قسمت از وسط و چند قسمت آخرش رو که اومده بود دیدم، درباره داستانش هم مطالعه کردم، ولی باز هم بنظرم آرت استایلش خیلی خاص و متفاوت نیست و داستانش هم (دزدان دریایی و اینجور مسائل) نسبتا کلیشه‌ای هست
البته به عنوان یک اوتاکو اصلا قصد بی‌احترامی به این اثر رو ندارم و فقط کنجکاو شدم که بدونم که مگه چه ویژگی خاصی داره؟؟؟
*ترجیحا لطفا افرادی پاسخ بدن که تماشا کردن

پاسخ به سوال
171بازدید

پاسخ ها (2)

3

چند تا از دلایل خاص بودن وان پییس:

تنوع موضوعات، تنوع شخصیت ها، داستان ها ی پر هیجان، روند درست پیشرفت داستان.

و یکی از برزگترین نکات مثبت این انیمه همون طوری که مومونخان گفته اگر از هرجای داستان شروع کنی بر خلاف بقیه انیمه ها می توانی دیدن انیمه را ادامه بدی.

تقریبا برای هر آرک هم یک سینمایی داره که اگر می خوای از وسط انیمه شروع کنی با دیدن سینمایی ها در جریان روند داستان قرار می گیری.

 

2

اهم اواند که تا 400 قسمت اول دارن عضو گیری میکنند این انیمه از سال 1999 ساخت شروع شده اون زمان این داستان اصلا نبود ثانین این انیمه مثل ناروتو نیست اگه یک قسمت جا بندازی داستان نمیفهمی ثالثن نمیتونن ارت استایل و سبک انیمه رو زیاد تغییر بدن نسبت به قبل واخرن هر کسی یک سلیقه ای داره شاید تو از داستان یا سبکش خوشت نیاد نمیتونیم ایراد بگیریم هرچند من خودم طرفدار پروپاقرص هستم ولی تعصب نه

پاسخ به سوال
تعداد حروف 0